Brug af huset til studieformål

Ophold i Studiehuset i forbindelse med studier, undervisning eller forskning er gratis for ansatte og studerende ved Center for Videnskabsstudier. Der skal dog betales for elforbrug. Brug af huset til aktiviteter, der på anden vis er relateret til undervisning eller forskning i videnskabsstudier, kan efter bestyrelsens afgørelse være gratis.

For ansatte og studerende ved CSS

Hvis du/I vil bruge huset i forbindelse med undervisning eller forskning, så kig i kalenderen for at se om huset er ledigt på det ønskede tidspunkt.Hvis huset er ledigt, så send en e-mail til Randi Mosegaard med dit ønske om reservation. Aftalen om brug af huset er først gældende når du/I har modtaget en bekræftelse.

For andre, der ønsker at bruge huset til undervisnings- eller studieformål relateret til videnskabsstudier

Send en e-mail til bestyrelsesformand Kristian Hvidtfelt Nielsen  med dine ønsker.