Nedenstående grafer gengiver aktiviteten inden for forskellige medier for forskningskommunikation for henholdsvis hele gruppen af forskere (til højre) og gruppen af forskere, der angiver, at de aldrig har publiceret forskningsresultater (til venstre). For alle medier (undtaget "workshops, konsensuskonferencer, møder eller lignende rettet mod en begrænset offentlighed") gælder det, at der er en signifikant forskel mellem "aldrig"-søjlerne i grafparrene. (Når farveangivelserne er forskellige, skyldes det, at der er anvendt to forskellige dele af surveyXact's statistikfunktion til at lave dem med.)
Du kan også klikke dig videre til tallene, som angiver henholdsvis alders-, stillings- og kønsfordeling .
Artikler i fagspecifikke tidsskrifter (Dansk Kemi, Geologisk Nyt, Bionyt, Kvant eller lignende)
Artikler i tværfaglige tidsskrifter (Aktuel Naturvidenskab, Naturens Verden eller lignende)
Indslag i nyhedsmedier (tv, radio, aviser, nyhedstjenester på Internettet mm.)
Rapporter eller anden konsulentvirksomhed for offentlige institutioner, erhvervsliv og private organisationer
Foredrag, videnskabscafeer, debatter, folkeuniversitet eller lignende rettet mod en bred offentlighed
Workshops, konsensuskonferencer, møder eller lignende rettet mod en begrænset offentlighed
Bøger rettet mod en bred offentlighed
Egen eller andre forskeres egne hjemmesider
Forskningsinstitutioners hjemmesider
Her finder du alders-, stillings- og kønsfordelingen for de forskningspassive forskere i nævnte rækkefølge. Graferne til venstre viser tal for de forskere, der har angivet, at de aldrig har publiceret, mens graferne til højre viser sammenligningstal for alle gruppen af alle forskere.
Her finder du aldersfordelingen for de kvinder, der aldrig har publiceret forskningsresultater (til venstre), samt aldersfordelingen for alle de kvinder, der deltog i undersøgelsen (til højre).